Kontakt

Kontakt oss gjerne på e-post eller telefon hvis du har spørsmål eller behøver kundestøtte.

Ofte stilte spørsmål

Må jeg installere noe i bilen min?
Nei, du trenger bare å laste ned en app på mobilen din, så er du klar!
Hva hvis jeg har flere biler?
Du kan registrere flere biler på samme konto, du trenger bare å ta med deg telefonen din. Ett abonnement dekker alle dine kjøretøy. I appen velger du hvilket kjøretøy som brukes.
Hva slags rapporter får jeg?
Du velger selv å laste ned rapporter i PDF- eller CSV-format som du kan sende til din arbeidsgiver og bruke som dokumentasjon for din kjøregodtgjørelse.

I tillegg kan du overføre rapporter til Visma Expense.
Hvordan sletter jeg min konto?
Du kan be som sletting av din konto under innstilling i appen. Trykk på ikonet øverst i høyre hjørne, velg så instillinger og sletting av konto.

Du kan også be om sletting ved å sende oss en e-post.

Din konto og alle tilhørende data vil bli slettet innen 24 timer. Det eneste vi beholder er evt. betalingstransaksjoner, som vi må beholde iht. regnskapsloven.
Telefon: +47 48 40 66 60