Kontakt
Kontakt oss gjerne på e-post eller telefon hvis du har spørsmål eller behøver kundestøtte.
Ofte stilte spørsmål
Må jeg installere noe i bilen min?
Nei, du trenger bare å laste ned en app på mobilen din, så er du klar!
Hva hvis jeg har flere biler?
Du kan registrere flere biler på samme konto, du trenger bare å ta med deg telefonen din. Ett abonnement dekker alle dine kjøretøy. I appen velger du hvilket kjøretøy som brukes.
Hva slags rapporter får jeg?
Du velger selv å laste ned rapporter i PDF- eller CSV-format som du kan sende til din arbeidsgiver og bruke som dokumentasjon for din kjøregodtgjørelse.
I tillegg kan du overføre rapporter til Visma Expense.
I tillegg kan du overføre rapporter til Visma Expense.
Hvordan sletter jeg min konto?
Du kan be som sletting av din konto under innstilling i appen. Trykk på ikonet øverst i høyre hjørne, velg så instillinger og sletting av konto.
Du kan også be om sletting ved å sende oss en e-post.
Din konto og alle tilhørende data vil bli slettet innen 24 timer. Det eneste vi beholder er evt. betalingstransaksjoner, som vi må beholde iht. regnskapsloven.
Du kan også be om sletting ved å sende oss en e-post.
Din konto og alle tilhørende data vil bli slettet innen 24 timer. Det eneste vi beholder er evt. betalingstransaksjoner, som vi må beholde iht. regnskapsloven.
Telefon: +47 48 40 66 60
Epost:support@bilbuddy.no